fbpx

052-4487389

ליווי ותכנון משכנתא

בשנים האחרונות, ענף המשכנתא הלך והתרחב, כך שכיום רוב הנכסים שנקנים הם בעזרת הלוואת משכנתא. להלוואה הזו ישנם מגוון מסלולים, ולכל מסלול יש ייעוד ומטרה שונה.
ולכן, לפני שחותמים חייב להתייעץ עם יועץ משכנתאות מנוסה שיעזור לכם לבחור את תמהיל ההלוואה הכי בטוח והכי נכון עבורכם. * לא לסמוך על הבנקאי של המשכנתאות בבניית תמהיל ההלוואה כי האינטרס שלו זה להוציא לכם משכנתא יקרה ככל שניתן. (בכל זאת הבנק משלם לו משכורת ולא אתם – הלקוחות – חשוב להבין שהבנקאי הוא איש מכירות של הבנק).

ליועץ משכנתאות יש מספר תפקידים בתהליך הליווי

ראשית, לנתח ולבחון את כדאיות העסקה מבחינת כל הפרמטרים (פרופיל פיננסי, יחס החזר, הלוואות נוספות שקיימות).

לאחר מכן, התאמת תמהיל מסלולי המשכנתא עבור הלקוחות שיתאים לפרופיל הפיננסי שלהם. על מנת שלא יהיו הפתעות במהלך תשלומי המשכנתא ושתהיה יכולת כלכלית אמיתית להחזיר את ההלוואה ואפילו לתכנן נקודות יציאה ריאליסטיות במהלך השנים.

לאחר מכן, הודות לניסיון ולקשרים שקיים ליועץ המשכנתאות, וההיכרות שלו עם הגופים הפיננסיים השונים, יש באפשרותו להתמקח ולבצע מכרז בין הגופים על מנת לקבל את הריביוץ המינימליות שניתן לקבל לנוכח מצב השוק. כמובן שאין אפשרות לקבל משכנתא עם ריבית שלא קיימת בשוק, אך מאחר שקיים מנעד רחב של אחוזי ריבית, יועץ משכנתא מקצועי יכול להשיג ריבית נמוכה ולחסוך ללקוחות סכומי כסף רבים, אשר במבט עתידי יכולים להגיע אף לעשרות ואפילו מאות אלפי שקלים.

אז איך אנחנו יכולים לעזור?

ליווי ותכנון משכנתא חדשה

לחצו כאן להמשך קריאה ←
מלווים את הלקוחות יד ביד לאורך כל התהליך, מקיימים פגישת היכרות, ניתוח נתונים ובניית האסטרטגיה. אוספים את כלל המסמכים הנדרשים ומגישים לבין 3-4 בנקים על מנת להוציא את התוצאה הטובה ביותר, ולבסוף מגיעים איתכם יחד לפגישת החתימות על מנת לוודא שהכל מתקיים לפי התכנית. לאחר מכן יש את שלב החיתום והבטחונות - בו אנו כמובן נסייע ונעזור להפיק את המסמכים מהר ככל שניתן, נעזוג בביצוע השמאות ואפילו בנושא הביטוח על מנת שתשלמו מינימום עלויות ותבזבזו כמה שפחות זמן.

מחזור משכנתא קיימת

לחצו כאן להמשך קריאה ←
מחזור משכנתא היא פעולת סילוק המשכנתא הישנה והחלפתה בחדשה במטרה לחסוך בריביות, עמלות ולקצר את חיי המשכנתא. בדרך כלל ישנם מספר מצבים שבהם כדאי לבצע מחזור משכנתא: אם ההחזר החודשי גבוה ביחס להכנסה, וברצוננו להפחיתו באמצעות פריסה מחודשת או הוזלת הריביות. או לחילופין ברצוננו לקצר את משך חיי המשכנתא ולהוזיל את הריביות (כאשר ההחזר החודשי נמוך ביחס להכנסה). כאשר שווי הנכס עלה בצורה משמעותית וגובה המשכנתא ירד במדרגות המימון תוכלו לקבל מהבנקים ריביות נמוכות יותר. את המשכנתא מומלץ לבדוק אחת לשנה, במיוחד לנוכח הריביות העדכניות היום בשוק (ריבית כמעט אפסית ביחס לנתונים היסטוריים).

איך יודעים אם כדאי למחזר את המשכנתא

לחצו כאן להמשך קריאה ←
פונים אלינו בטופס יצירת קשר או שמתקשרים למספר שמופיע, נציג מטעמנו יעזור לכם להוציא דוח יתרות עדכני מהבנקים ויבצע עבורכם בדיקת כדאיות מחזור ללא עלות ולללא התחייבות. אז אחרי שדיברנו על חשיבותו של היועץ האובייקטיבי שמשרת את האינטרס של הלקוח בלבד, כל שנותר הוא ליצור איתנו קשר ולשמוע פרטים נוספים על תהליך הליווי. מתחייבים לאמינות ומקצועיות. בשביל לקבל הצעה לליווי ותכנון משכנתא חדשה או למחזור משכנתא או הלוואה קיימת התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים בטופס ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר בהקדם!
מחשבון משכנתה
year(s)
per year
per year

Your total monthly payment

Principal & Interest
Home insurance
Property taxes
PMI
מלאו את הטופס
advanced divider

רוצים להיות ראשונים לדעת?

תישארו איתנו בקשר ותקבלו עדכונים חמים בעולם הפיננסים וההשקעות:

דילוג לתוכן