fbpx

052-4487389

השוואת ביטוח משכנתא

רוב האנשים בישראל למדו שטרם לקיחת המשכנתא לקראת רכישת נכס, יש לערוך השוואה וברוב המקרים אף להיעזר בשירות של יועץ ניטרלי. עם זאת, לעלות המשכנתא מתווסף רכיב שלא כל כך שמים לב אליו, והוא ביטוח החיים למשכנתא.

היום אנחנו נראה דוגמא קלאסית של לקוחות שביצעו השוואה נכונה והצליחו לחסוך כ-86,542 ש"ח על ביטוח המשכנתא שלהם !

רבים נוטים לזלזל בביטוח המשכנתא, מהסיבה שכשאנחנו צעירים ובריאים, אז עלות הביטוח החודשית בהתחלה היא מאוד נמוכה, כמה עשרות שקלים וסגרנו את הסיפור, ולכן אנחנו לא מרגישים צורך להתמקח על כמה שקלים.

חשוב להבין, לא המחיר החודשי הוא מה שקובע, אלא העלות המצטברת של הביטוח.

במידה ועשיתם את הביטוח דרך הבנק (מה שקורה בדרך כלל), אז כנראה שאתם תשלמו כ-35% יותר ממה שהייתם יכולים לשלם, ובנוסף על כך בביטוח המבנה – אין לכם כיסוי לצד ג' !

מצורפת טבלת השוואה של ביטוחי המשכנתא מהחברות המובילות, כמו שניתן לראות מדובר בזוג בגילאי הארבעים לחייהם, שקונים דירה ראשונה בשעה טובה, הם הגיעו עם הון עצמי מאוד יפה ולקחו משכנתא של 1,626,550 ש"ח.

אפשר לראות כי עלות הביטוח המצטברת יכולה אף לעבור את ה-200,000 ש"ח !

גם אם כבר יש לכם ביטוח משכנתא, תנו לנו לעזור לכם ! נבצע עבורכם השוואה מול כל חברות הביטוח המובילות, יש לנו הסכמים עם החברות עד 60% הנחה ובנוסף חודש או חודשיים חינם !

תשאירו לנו שם וטלפון בטופס יצירת קשר, ואנחנו נחזור אליכם ונבצע עבורכם השוואה מול החברות ונדאג להוזיל לכם את העלויות !

במידת הצורך נוכל לבצע עבורכם השוואה גם על מוצרי ביטוח נוספים ואפילו על קרנות הפנסיה וההשתלמות, נוכל לבדוק האם אפשר להוזיל דמי ניהול שיכולים לחסוך לכם עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים במצטבר!

עד אז, אתם מוזמנים לעיין במאמרים שלנו שיעזרו לכם להתנהל נכון כלכלית.

צרו קשר

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
השקעות

השקעות אלטרנטיביות

פיזור וגיוון תיק ההשקעות שלך הוא דרך חכמה לנהל סיכונים ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי שילוב השקעות אלטרנטיביות

קרא עוד »

רוצים להיות ראשונים לדעת?

תישארו איתנו בקשר ותקבלו עדכונים חמים בעולם הפיננסים וההשקעות:

דילוג לתוכן